كلينيك تخصصي ايران نوين كلينيك تخصصي ايران نوين .

كلينيك تخصصي ايران نوين

سؤالات رايج كاشت مو

سؤالات رايج كاشت مو


ازجمله سوالات رايج كاشت مو مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

آيا كاشت مو براي زنان نيز صورت مي‌گيرد؟

بله. ريزش مو در زنان تقريباً شايع است. اگرچه الگوي ريزش موي زنان نسبت به مردان متفاوت است و اغلب پشت خط مو كم‌پشت مي‌شود. روش درماني كاشت مو در خانم ها و آقايان مشابه است.

آيا اين روش دردناك است؟

روش كاشت موي FUE دردناك نيست. براي بي‌حس كردن ناحيه قبل از شروع درمان از بي‌حسي موضعي استفاده مي‌شود و ازاين‌رو بيمار در طول كاشت مو به‌جز احساس سايش مختصر، دردي را احساس نمي‌كند. پس از كاشت مو كمي قرمزي ايجاد مي‌شود كه در عرض چند روز از بين مي‌رود.

آيا موهاي بلند، مشكلي براي كاشت مو ايجاد مي‌كند؟

خير. برعكس لازم است موها در هنگام كاشت حداقل دو سانتي‌متر بلند باشند تا محل زخم گرفتن گرافت از پشت سر مخفي بماند. لازم نيست قبل از كاشت مو، موهاي خود را كوتاه كنيد و موهاي بلند مشكلي براي كاشت مو ايجاد نمي‌كند

 آيا موهاي كاشته شده حساس و سست هستند؟

خير، موهاي كاشته شده بسيار مقاوم هستند و دائماً رشد خواهند داشت و خصوصيات قبلي خود را حفظ مي‌كنند. بعد از زمان ريكاوري مي‌توانيد مانند قبل موي خود را كوتاه كنيد، شانه كنيد، رنگ كنيد و …

آيا بلافاصله بعد از كاشت مو مي‌توانم به خانه برگردم؟

بله، در كمال اطمينان مي‌توانيد بعد از كاشت مو به خانه بازگرديد. البته درصورتي‌كه مسير رانندگي تا خانه طولاني است بهتر است شخص ديگري شما را تا خانه برساند.

چه مدت بعد از كاشت مو مي‌توانم به سركار بازگردم؟

شما روز بعد از كاشت مو مي‌توانيد به كار خود بازگرديد و داشتن يك روز مرخصي كافي است.

چه مدت بعد از كاشت مو مي‌توانم به تمرينات ورزشي بازگردم؟

تمرينات سبك را مي‌توانيد يك هفته بعد از كاشت مو شروع كنيد اما انجام تمرينات شديد را بايد طبق دستور متخصص و بسته به روش كاشت مو بين ده روز تا چند هفته متوقف كنيد. شنا كردن در استخر را نيز بايد حداقل براي ده روز كنار بگذاريد.

چه زمان مي‌توانم دوباره موهايم را شامپو كنم؟

تا يك هفته بعد از كاشت مو بايد طبق دستور متخصص و با شامپوي مخصوص موي خود را بشوييد و بعدازآن مي‌توانيد به روش عادي سر خود را بشوييد.

مدت زمان عمل كاشت مو چه مدت است؟

طول درمان به تعداد موي موردنياز بستگي دارد. معمولاً كاشت مو و كاشت ابرو بيش از يك روز طول نمي‌كشد (بين سه تا هشت ساعت). بااين‌حال، در بعضي از موارد، وقتي‌كه تعداد تار موي زيادي كاشته مي‌شود، بيمار دوست دارد روش كاشت مو در دو روز صورت بگيرد.
آيا پس از كاشت مو جاي زخم ايجاد مي‌شود؟

به لطف مهارت پزشكان متخصص كاشت مو، محل‌هاي درمان در ناحيه‌هاي كاشته شده معمولاً به‌قدري كوچك هستند كه جاي زخم در عمل قابل‌تشخيص نيست. جاي زخم در ناحيه اهداكننده با موي موجود شما پوشانده مي‌شود. در اغلب موارد، فن‌آوري‌هاي جديد بكار گرفته در كلينيك تخصصي كاشت مو ايران نوين باعث مي‌شود كه خط موي بازيابي شده در عمل قابل تشخيص نباشد.

به چند جلسه درمان نياز است؟

تعداد جلسات موردنياز براي بدست آوردن نتايج مطلوب براي هر فرد و بسته به ميزان ريزش موي فرد متغير است. اما بر حسب تجربه، اغلب بيماران حداكثر به دو جلسه نياز خواهند داشت.

نتايج از چه زماني قابل مشاهده هستند؟

بيماران مي‌توانند فوراً پس از درمان طرح كلي خط موي خود را مشاهده كنيد و مو پس از درمان به‌صورت نرمال شروع به رشد مي‌كند. ريزش موي كاشته شده در چند هفته پس از درمان نرمال است، اما پس‌ازاين ريزش اوليه، مو دوباره قوي و سالم رشد مي‌كند و براي هميشه باقي مي‌ماند. نتايج را در حدود چهار تا شش هفته پس از درمان مي‌توانيد مشاهده كنيد و نتايج كامل را در حدود شش ماه پس از درمان مي‌توان مشاهده كرد.

ميزان ماندگاري نتايج چه مدت است؟

نتايج روش‌هاي كاشت مو دائمي هستند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۷:۳۸ توسط:داريوش موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :