كلينيك تخصصي ايران نوين كلينيك تخصصي ايران نوين .

كلينيك تخصصي ايران نوين

كاشت موي طبيعي


بيش از پنجاه درصد از مردان تا 50 سالگي ريزش موي سر را تجربه مي كنند و در بسياري از آن‌ها، ريزش مو زودتر در 20، 30 سالگي يا حتي در دوره نوجواني شروع مي‌شود. ريزش مو مردان اغلب چيزي بيشتر از كم پشت شدن خط مو است. اين مشكل معمولا اعتماد به نفس و روحيه فرد را تحت تاثير قرار داده است.

در كاشت مو طبيعي، واحد هاي فوليكولي مو از ناحيه اهدا كننده مو كه اغلب موي پشت سر است جدا مي شود و به ناحيه دريافت كننده (ناحيه طاس سر) انتقال داده مي شود. اين واحدهاي فوليكولي طبيعي هستند و در صورتي كه به درستي كشت شوند، رشد طبيعي مو در ناحيه طاس سر خود اتفاق مي افتد. كاشت موي طبيعي و كاشت مو ابرو روشي ايمن است، دوره بهبودي كوتاه و عوارض جانبي اندكي دارد. مسئله اي كه در موفقيت و اثرگذاري اين عمل بسيار مهم است اين است كه، جراحي كه اين روش را انجام مي دهد بايد مهارت و تجربه بالايي داشته باشد.

وقتي فردي دچار طاسي و يا كم مويي باشد مي تواند از يكي از روش هاي كاشت مو استفاده كند. كاشت موي طبيعي يك عمل جراحي مي باشد و براي دريافت بهترين نتيجه كاشت مو مي بايست توسط پزشك متخصص و جراح انجام شود. طبق قوانين داخلي ايران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، كاشت مو فقط در بيمارستان ها و كلينيك هاي داراي مجوز انجام عمل كاشت مو مي تواند انجام شود. اين مجوز در محل كلينيك كاشت مو مي بايست نصب و براي بيماران قابل رويت باشد. كاشت مو به روش هاي سه گانه Fit ،Fut و يا روش تركيبي استفاده مي شود كه هريك ويژگي هاي خود را دارد و پزشك پيش از عمل كاشت مو نسبت به وضعيت موي بيمار بهترين روش را انتخاب مي نمايد.
كاشت مو يا پيوند موي زنده جابجا كردن موهاي موجود فرد مي باشد و اضافه كردن مو به سر فرد نيست در حقيقت در كاشت مو ما موهاي پشت سر فرد را كه به آن بانك مو مي گوئيم برميداريم و آنها را آماده مي كنيم و در جلوي سر و مناطق طاسي كاشت انجام مي دهيم. در اين پروسه انتقال بانك موي مراجعه كننده بسيار مهم مي باشد . تكنيك متخصص جراح كاشت مو نيز بسيار مهم مي باشد تا بيشترين مقدار مو برداشته و كاشته شود و موها در بهترين جاي طاسي كاشته شود و بهترين نما و بيشترين تراكم ايجاد شود.
كاشت ابرو

ابروهايي كه پر هستند، ظاهر متناسب و زيبايي دارند و معمولاً توجه سايرين را به خود جلب نمي‌كنند. اما چيزي كه باعث جلب توجه ديگران مي‌شود، وجود ابروهاي نازك يا خالي است كه مي‌تواند توجه ناخواسته ساير افراد را به سمت شما جلب كند. در كلينيك مدرن، از روش‌هاي تأييد شده كاشت ابرو براي رفع دائم مشكل كم مويي ابرو استفاده مي‌كنيم. ترميم ابرو يك راهكار مؤثر براي جايگزيني ابرو يا اصلاح بخش‌هاي كوچك از موهاي از بين رفته است كه به خاطر برداشتن بيش از حد موي ابرو، اثرات ناشي از زخم‌ها، يا مسائل ژنتيك در افراد مشاهده مي‌شود. براي ترميم ابرو از تكنيك‌هاي مشابه كاشت موي ابرو استفاده مي‌شود كه در آن مقدار كمي از موهاي بالاي ناحيه گوش در ناحيه ابرو كاشته مي‌شود. اين فرآيند توسط پزشكان متخصص پوست و مو انجام مي‌شود و مانند كاشت مژه دائم فقط به ۴ الي ۷ ساعت زمان نياز دارد. كه در ادامه به بحث هزينه و مراحل كاشت ابروي طبيعي مي‌پردازيم.

لاغري با ليپوماتيك يك راه سريع و موثر براي برداشتن چربي هايي است كه پيش از اين قادر به از بين بردن آن نبوده ايد.
به كمك ليپوماتيك چربي هاي تجمع يافته در نواحي مختلف مانند پهلو و ران ها و شكم و كفل ها را مي توان از بين برد.
پيش از ليپوماتيك دستگاه هايي نظير ليپوليز يا ليپوساكشن مورد استفاده قرار مي گرفت، در بهره گيري از روش هاي ساكشن و يا ليپوليزر كه منجر به تخليه چربي ها مي شد، حالت تهاجمي تري نسبت به ليپوماتيك داشت. اين روش بسياربي خطر مي باشد و امروزه در دنيا يك روش مطمئن براي لاغري و تخليه چربي شناخته شده است. لاغري با ليپوماتيك مخاطره اي براي فرد در پي ندارد و معمولا در طول يك جلسه نتيجه ي بسيار مطلوبي را به فرد متقاضي ارائه مي كند. به كمك ليپوماتيك تمام نواحي بدن كه داراي توده چربي بوده را مي توان تراشيد و چربي هاي انباشته در آن ناحيه را از بين برد.

البته از بين بردن چربي ها در روش ليپوماتيك به معناي سوزاندن چربي ها نيست، عبارت برداشتن چربي براي ليپوماتيك مناسب تر است، زيرا ليپوماتيك با قدري كه دارد مانع از سوختن چربي ها مي شود و در واقع بافت و سلول هاي چربي را بدون كوچكترين آسيب از زير پوست بيرون مي كشد. به همين دليل است كه يك مزيت بسيار فوق العاده را به متقاضيان ارائه مي نمايد و آن هم تزريق چربي بيرون كشيده شده در ساير نواحي است.
 
 
كاشت مژه

فرآيند كاشت مژه طبيعي شامل مجموعه اي از برش هاي كوچك در بالا و پايين پلك همراه با جاسازي موهاي مژه است. فوليكول هاي مو پوست سر برداشت مي شوند و سپس در نواحي مخصوصي از پلك پيوند زده مي شوند. بخيه ها موهاي پيوندي را محكم سرجاي خود نگه مي دارند و پزشك جراح مي تواند 24 تا 40 مژه بكارد. كل اين فرآيند كمتر از دو ساعت طول مي كشد و تا يك هفته پس از جراحي فرد كمي درد، كبودي و ورم را احساس مي كند. بخش زيادي از درد بوجود آمده در عرض 7 تا 10 روز از بين مي رود و مي توان با مصرف داروهاي مسكن بازاري و استراحت آن را كنترل كرد. پس از يك دوره 6 تا 12 ماهه، مژه هاي پيوند زده شده به صورت طبيعي رشد مي كنند و بايد كوتاه شوند تا اندازه مناسبي پيدا كند. نگهداري از مژه هاي پيوندي شامل كوتاه كردن، فر زدن و سايه زدن به آنها است تا ظاهر كاشت مژه طبيعي تر باشد. گفته مي شود كه مژه هاي پيوندي به صورت دائمي رشد مي كنند و حداقل ماهي يك بار بايد كوتاه شوند.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۹:۲۷ توسط:داريوش موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :