كلينيك تخصصي ايران نوين كلينيك تخصصي ايران نوين .

كلينيك تخصصي ايران نوين

كاشت ابرو و كاشت مو

كاشت ابروي طبيعي و قابل رشد


كمان ابروهاي بالاي چشمان آدمي با موهاي طبيعي زيباتر است يا يك رنگ مصنوعي و خسته كننده به نام تاتوي ابرو؟
قضاوت كردن در مورد اين سؤال كه تاتو ابروها با رنگ بهتر است يا كاشت ابروها با موهاي طبيعي و زنده كار سختي نيست. چه كسي مي پذيرد ابروهايي با موهاي طبيعي و زنده و قابل رشد كه قابل اصلاح كردن، قابل تغيير فرم دادن و قابل رنگ كردن است را با يك ابروي نقاشي شده با رنگ هاي تاتو و هاشوري كه خيلي زود در شخص ايجاد خستگي و يكنواختي مي كند، عوض كند. حتي براي كساني كه قبلا تاتوي ابرو كرده اند خبري خوشحال كننده داريم و آن هم اين است كه مي توانند روي اين تاتوي قديمي كاشت ابروي طبيعي انجام دهند. يعني به جاي تحمل كردن اين تاتوي يك فرم و بي روح يا چند بار تاتو كردن روي تاتوي قبلي، امروزه با استفاده از تكنيك ها و متدهاي مدرن و جديد و حرف هاي كه توسط بهترين و باتجربه ترين متخصصان كاشت ابرو كه تعداد بسيار فراواني كاشت ابرو انجام داده اند، مي توانند روي تاتويشان موهاي طبيعي بكارند و صاحب ابرويي طبيعي و زنده شوند.
در ادامه دكتر داوود مقامي، عضو انجمن جراحان ايران از روش كاشت ابروها با استفاده از موهاي زنده و قابل رشد و طبيعي خود افراد سخن مي گويد.
آيا وقت خداحافظي با تاتوي ابروها فرا نرسيده است؟
به راستي زمان آن فرا رسيده كه ديگر با تاتوي ابروها و هاشوري كردن ابروها (ميكروپيگمنتيشن) خداحافظي كنيم و به جاي آن ابروهايتان را با موهاي خودتان به صورت طبيعي بكاريد.
تاتوي ابروها در آرايشگاه ها انجام مي شود و خطر انتقال بيماري هاي فراواني از جمله: ايدز، هپاتيت و... به همراه دارد ولي كاشت ابروها با موهاي خود شخص در كلينيك هاي تخصصي پوست و مو كه داراي مجوز رسمي از وزارت بهداشت هستند، تحت نظر پزشكان متخصص و با وسايل استريل انجام مي شود. چه كساني مي توانند كاشت ابرو انجام دهند؟

  • كساني كه ابروهايي كم پشت دارند براي پرپشت كردن ابروهايشان 

  • كساني كه شكل و فرم ابروهايشان زيبا نيست (دائم با مداد ابرو مجبور به تصحيح شكل آن هستند) براي تغيير فرم ابروهايشان مي توانند كاشت ابرو انجام دهند.

  • كساني كه اثر سوختگي يا جاي بخيه (اسكار) در ابروهايشان دارند براي ترميم جاي آنها بهترين گزينه كاشت ابرو است.

  • كساني كه قبلا تاتوي ابرو كرده اند ولي از فرم آن خسته شده اند نيز مي توانند با استفاده از تكنيك هاي خاص و حرفه اي روي تاتوي خود كاشت ابرو انجام دهند

  • كساني كه به دليل بيماري هاي خاص يا موارد ديگري قسمتي از ابروي خود را از دست داده اند براي پر كردن داخل آن ناحيه از ابروهايشان مي توانند كاشت ابرو انجام دهند.

روش كاشت ابرو چگونه است؟
ابتدا شما موي ابروي دلخواه خود را به وسيله مداد ابرو مي كشيد و سپس تيم مجرب و متخصصان مربوطه آن را بررسي مي كنند تا اگر نياز به تغييراتي در مدل مربوطه باشد (با مشورت خودتان) اعمال كنند تا بهترين مدل ابرو كه كاملا به صورت شما مي آيد انتخاب شود، سپس روي همين مدل كه با مداد ابرو كشيده شده با موهاي طبيعي خودتان ابرو كاشته مي شود. كاشت ابرو در كلينيك تخصصي پوست و مو و به صورت سرپايي و با بي حسي موضعي و بدون درد در يك جلسه حدودا يك ساعته انجام مي شود، يعني تعدادي از موهاي سر شما كه از ناحيه پشت گوش برداشته مي شود، به ناحيه ابرويتان منتقل مي شود.
روش حرفه اي اينجاست كه: بايد از اين مقدار موهاي برداشته شده از سر فقط تعداد خاصي از اين موها كه ضخامتي متناسب با موهاي ابروهاي شما دارد انتخاب شود (نه از همه موها با هر ضخامتي) به عبارت ساده تر بايد موهايي با ضخامت نازك و هم قطر با موهاي ابروهايتان انتخاب شود چرا كه اگر موها ضخيم باشد ابروها به صورت زمخت و زشت ايجاد مي شوند. انتخاب اين قطر مو نياز به تبحر و تجربه متخصصان دارد.

 


قابليت رنگ پذيري ابرو بعد از كاشت

نكات مهم و ظرافت هاي كاشت حرف هاي ابرو:
ابتدا ابرو را به 3 قسمت تقسيم مي كنيم:
1-   تاج ابرو(head)
2- بدنه ابرو (body)
3- دم ابرو (tail)
در كاشت تاج ابرو بايد موها با زاويه مناسب و رو به بالا خوابانده شود (تا حالت عمودي پيدا نكنند). پيوند مو ترميم مو تقويت مو در كاشت بدنه از سمت تاج ابرو به دم ابرو بايد زاويه خواباندن موها به تدريج كاسته شود به طوري كه موها با زاويه صفر درجه به صورت مماس در پوست كاشته شود.
حتي بايد نوع موهايي كه براي كاشت ابرو استفاده مي شود قطري مناسب با موهاي ابرو داشته باشد (يعني نبايد از موهاي ضخيم براي ابرو استفاده كرد).
قطر منافذ كاشت موها در ابروها بايد كوچكتر انتخاب شود چرا كه اگر منافذ بزرگ باشد خروجي موهاي ابروها حالت ضخيم و غيرطبيعي پيدا مي كند.
بايد محل قرار دادن موهايي كه كاشته مي شود، خيلي خيلي نزديك به هم و بسيار پرتراكم باشد كه پوست زير موهاي ابروها ديده نشود.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۰:۰۱ توسط:داريوش موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :